Världens sämsta...

Känner mig som världens sämsta matte. Usch och fy.
Har varit och pysslat om fröken lite. Och känt igenom henne så hon inte blivit stel eller fått ont i kroppen efter allt tjaffs.
 
(FYI: Det där med öppnan är för att hon ska få annat att göra med kroppen och huvudet och om hon själv väljer att stöka i det läget så är det ju liksom hennes problem att det blir extra jobbigt.)
 
Hade ingen lust med nånting efter det där.
Hade inte lust att ta ut Leffe som jag tänkt. Men jag hade lust att med Skorpan ut i skogen en stund. Så det gjordes.
 
2 kommentarer
Linnea

Tycker inte alls du ska känna dig dålig, jag tror inte att felet ligger hos dig utan snarare knas i hennes kropp eller att något annat tokas för henne.
Det är ju faktiskt bra att du reagerar och reflekterar. En dålig matte hade struntat totalt i det, satt på kraftigare bett, inspänningstyglar och allt annat knasigt påhitt för att tvinga till sig lydnad och kört på för fullt ändå.
Kram!

Linnea

...och det där med tvärande öppna och sluta om det är lite stökigt håller jag med dig till fullo, gör själv samma om Frej blir ofokuserad på vad vi gör eller mot förmodan blir lite stökig.
Dessutom tycker jag att det är bra att du avstår från hästeri om du inte känner dig i mental form för dagen, för det blir oftast ändå bara pannkaka av hästeriet då, vet jag av egen erfarenhet.