Schvung!

Jag är fortfarande lite hög av adrenalin och endorfiner efter en HELT fantastisk ridtur på Mayan.
Alltså den hästen blir bara bättre med åren.
Hon hade en otroligt häftig trav idag kraftfull, luftig i en fin form med enormt schvung och vilken galopp sen. Jag är helt övertygad om att det är precis så där det känns att sitta på en Grand Prix häst
(Ha ha, nåja...)
Det fanns inte ett spår av struttighet eller stelhet i damen idag. Ja vilken jäkla känsla. Vem behöver knark när man kan rida på en gammal travare!!
 
Nu får jag verkligen lön för alla åren som vi har kämpat. Ja jösses. Lilla gumman min.
 
Den lilla snö vi hade försvann ju tyvärr. Mycket skönt att ha broddar på.
4 kommentarer
Ann

Fint! :)

Anonym

Låter underbarbart!

Dunder&Jag

Härligt, även gammal häst kan =)

Linnea

Fantastiskt!