Låg energi

Äsch. Jag måste lära mig att börja ta med mig nånting ätbart till stallet. Det funkar inte riktigt att vara där i fyra fem timmar utan att bli svingrinig för att man inte fyllt på energi.
Det slutar alltid med att jag inte gör allt som jag hade tänkt för att jag bara är trött, hungrig och irriterad.
 
Idag tog jag och Leff en liten ridtur. Tänk att man kan bli så glad av en liten skrittsväng på en Leif.
Även han var väldigt glad och pigg och han fick äntligen gå in efter ev väg som han har velat gå och kolla några gånger. Nöjd farbror.
 
Har äntligen tagit och kopplat in ponniernas varmvattenbalja. Det har ju varit så varmt så det har inte riktigt behövts. Men nu är det gjort i alla fall. Nöjd.
 
Fortfarande bara trött. Och så kan jag inte sova på nätterna och så blir det bara en fin liten cirkel av de hela.
0 kommentarer