Haparanda

Idag har vi spenderat hela dagen i haparanda.
Började på Hööks då jag var ute efter ett regntäcke åt Leffe och i lule hade dom inte rätt storlek på det jag ville ha men det hade dom i happis. 
Å så köpte jag ett par fina sköna skor som jag verkligen behövde.
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=210475&deptid=78&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Dom här.
Jag tyckte dom var jättesnygga och så visade det sig att dom var supersköna också. Har promenerat en sväng med dom ni i kväll. Hade dom även på en körtur med endast tunna strumpor i och dom kändes riktigt varma också. Topp!
Att dom sen matchar min häst väldigt bra var ju bara ett plus =P
Å så några timmar på IKEA först bara jag och Edwin innan Ida anslöt.
Mkt bra dag.
Igår var det också en mycket bra dag. Trots regn och strömavbrott.
 
Tjillevippen!
2 kommentarer
Ann

Jättefina!!

Johanna

Åh vilken jättefin känga!