Host host

Hästhår i varenda vrå och helst i munnen. Dom löser så sjukt mycket hår nu så man blir ju halvt tokig av att försöka borsta dom, speciellt Mayan, som varit lurvigare i år än nånsin förr, hon verkar fått för sig att hon skulle kasta allt hår på en gång, idag. Hon är så söt tanten, när hon är så lurvig, egentligen mest om ben och mage, hon ser ut som en busig ponny.

Å så luktar dom så speciellt så här på våren, hästarna, varmt damm liksom. Underbart.

Fick nu veta att det är dags att flytta igen. Jag har bott längst nånsin sen jag flyttade hemifrån när jag var 16, här där jag bor nu, 5 år... Så det är väl lite sentimentalt förståss men jag var ändå på väg iväg.
Nytt jobb och ny bostad. Har erbjudande om att flytta till Siknäs så om inte det dras in så lutar det väl åt att det blir det. Om inget annat hinner hända förståss, det vet man aldrig.
3 kommentarer
Johanna

Vargen har nästan fällt klart, han började i februari :P



Låter som att det blir en helt ny väg i livet för dig, spännande och skrämmande. Siknäs är fint :)

Johanna

Det har jag inte riktigt tänkt på men det kanske går....

Johanna

Det har jag inte ens tänkt på men det skulle ju kanske gå...