Då var jag fri

Ja, det är en lång historia men för att göra den kort så har det varit ett halvt helvete på jobbet. Personen som jag har jobbat åt är en underbar människa som jag har så otroligt roligt med och gillar jättemycket. Men dennes respektive är det motsatta. Väldigt psykiskt instabil.
Efter att jag varit sjukskriven en sväng i februari så blev jag inte tilltalad på två veckor, sen blev jag av med jobbet som staff. Och igår jobbade jag min sista dag, nu har jag tagit ut lite semester tills jag är arbetslös from 1 april. Det känns både otroligt skönt och rent förjävligt. Arbetslös är inte kul och pengarna som knappt räcker till med jobb, hur ska dom räcka till utan jobb?? Men jag hade nog inte orkat vara kvar hursomhelst.

Till helgen ska jag och Stråla åka upp till Ida och hälsa på. Det blir spännande.

2 kommentarer
Johanna

Men vad tråkigt!

Hoppas det löser sig med ett nytt jobb!

Tiger vid Ishavets Port

fan. skit. men jag hoppas något nytt väntar på dig... en insikt eller en ny erfarenhet. kramar på dig