Älskade

Idag har världens bästa häst galopperat på volt med matte hängandes i tömmarna, båda galopperna.
Sa jag att hon är väldens bästa häst?




Tänk att den här lilla tösen nu är den här



stora tösen som bär omkring på matte och gör matte stolt och galopperar på liten volt.

Hon är ju alltid social och kramig men igår var hon lite extra kramig och när hon mular in sitt stora vackra huvud i min famn då håller jag på att spricka av kärlek till denna tillitsfulla varelse.



Det kanske låter som att jag har snöat in på galopp och det kanske jag har lite, det har lite grann varit våran akilleshäl, fast egentligen bara min, när jag nu kommit på vart problemet satt så har det lossnat och det är så fantastiskt skönt. Och från att aldrig haft en häst som riktigt kunnat ta båda galopperna lungt och samlat på volt så är det ju helt fantastiskt.
1 kommentar
Johanna

Helt fantastiskt :)