Jag hittade min kamerasladd

så här kommer ungefär en miljon bilder.

Börjar med min lilla kompis i bilen, han gör mig alltid glad och killar man honom på magen så lägger han av ett skratt så jag också måste skratta


Å så har han så söta fötter och en söt rumpa med en rolig svans som man kan dra i.
(Japp så barnslig är jag.)

Den här bilden är så härligt sommrig


Mayan och Skorpans hage som nu bara är sand efter att ha varit lera i nån vecka. Plus skog då, det är finemang.



Älskade Ebba åker bil



Mina vackra står och njuter av en av de få varma dagarna



Ponny ser skabbig ut med pälsen som inte vill lossna från magen. Men fin ändå



Å så har hon fått sig en sommarflört i form av en fullblodsfröken (tror det är fullblod)
Man får dra Skorpan därifrån medan hon hummar och puttrar och droppar... (snuskbrunstig) Hon kanske borde gått med i prideparaden, ponnyplutt.



Leffe rullar



Finaste Lilleman utanför våran sommar bostad



Å så den galna ungen Edwin, facinerad av sina fina fötter



och lite tlött, på roadtrip till Haparanda

3 kommentarer
Johanna

Härliga bilder

Linnea

Frej har också kvar några vinterfjun kring magen. Vet du vad det beror på? Nu är det ju ändå (hm, nåja) sommar!

Linda

Ne jag vet inte. Skorpan har dock alltid svårt att bli av med den sista pälsen fast i år har den hängt med extra länge. Å hon får ju hjälp av jäst å så så jag har ingen aning faktiskt.