Halleluja!!

Jag ser ljuset!! Nu är det bara städningen kvar. Ja och så ett fjädre (!!!!!) lass med skräp till kronan, men det räknar jag inte. Jag måste ju ha varit raglande full när jag trodde att jag skulle vara klar förra torsdan. Jisses. Men å andra sidan så kom det ju en massa annat emellan. Tur som bara den att jag har haft en så bra hyresvärd så jag fick lite extra tid på mig.

Igår fick spendera hela kvällen på akuten med min person som jag assisterar. Måste säja att personalen på akuten var väldigt trevliga och rara trots att dom hade häcken full. Att vi sen fick sitta där, eller jag satt och hon låg ju såklart på en säng, i fyra timmar, det var ju en annan sak.
Usch, det var riktigt obehagligt alltihopa men damen ifråga mår bra så det är ju skönt.

Nu är jag sååååå tröööött.. Fi tusan, jag tror jag ska gå i idé nästa vecka.
1 kommentar
Johanna

Jag hatar att flytta, det är det jobbigaste som finns, packa ner allt för att sedan packa upp & för att inte tala om städningen!!!



Ponnyplutt mår bra, vi har tagit promenad varje dag & igår gick vi runt Flakaberget, hon är pigg & glad.