Galopp

Hon var inte tokpigg men nog var hon pigg allt. Vi tog våran första galopp sedan sommaren (först hade hon ju ont i benen sen var jag kanske lite överförsiktig som jag brukar vara och så har underlaget varit skit, men nu så). Första galoppen fattade hon jättebra men det blev lite bus skutt och matte blev lite nervös så andra försöket blev det missförstånd då matte sa galopp men ändå inte till slut blev det galopp och den är riktigt trevlig tycker jag.
Roligt var det i alla fall.
Min finaste tjej, hon är väldens kramigaste, hon står gärna med huvudet i min famn och bara kramas och kan stå så i evigheter.

1 kommentar
Marie

Härligt! Hehe nädu, en hel del skaffar barn men tycker nog att staten kan sköta dem på halvtid, även om de själva bara går hemma...Men alla är vi olika det är tydligt det;)