Förundrad

Äntligen har Stråla fått broddar på framfötterna. Visseligen precis när underlaget ÄNTLIGEN har blivit bra men nu får hon ta mej tusan ha dom. Hon såg så rolig ut första gången hon ställde ner första hoven, första gången med skor på fötterna i hennes liv. Förundrad häst med klackeskor på fötterna.

Igår råkade jag klicka över på kunskapskanalen just som det var ett program som hette "När det gör ont överallt" Det var mycket intressant och jag önskar att min läkare såg det också...
http://urplay.se/166279
Den ena var visseligen en fruktansvärt tråkig föreläsare men verkar vara en bra läkare.
Jag tror jag måste ta mig i kragen ock söka mig till nån annan, det här funkar inte längre känns det som.

Förutom detta så har jag fått en ny medicin där det i den låånga listan av biverkningar bland annat står:

-Starkt behov av att bete sig på ett ovanligt sätt (Ha ha whaaa??)
- Onormal verklighetsuppfattning
 
- Överdriven sömnighet under dagtid och plötsligt insomnande

- Hyperkinesi, oförmåga att vara stilla

-Paranoia

-Hypersexualitet (Hoppsan)

-Spelberoeende

-Tvångsmässigt köpbeteende.

Jag är förundrad över att dessa alls går att få som biverkning av medicin. Ganska intressant ändå men snälla säg till mig om jag börjar bete mig konstigare än vanligt =P
5 kommentarer
Johanna

Åj vilka skumma och vad många biverkningar!

Linda

Det var ändå bara en bråkdel..

Lena

Ha ha... du verkade då helt normal i förrgår!

Linda

Puh! Vilken tur :p

Paula

Omg ha ha! Det där med översexuell lät ju riktigt kul...