Mysdagar

Det blev några underbara hästiga dagar trots förkylning och tack varae att det varit någorlunda varmt så har även min kamera fungerat.



Spanar ut över isen



På körtur med Skorpan och Stråla bakom



och med Ebba och mig tryggt nerpackade i rockarden



På lördagen var det till och med så varmt att Mayan fick vara nakenfis i några timmar, det uppskattade hon

  

Knaskatten brukar alltid kasta sig framför mina fötter för att jag ska stanna och klia honom på magen. Jag vet inte hur många gånger jag har varit nära att kliva honom på magen istället. Galna katt. Han följer med på promenader så detta brukar han upprepa gång på gång.





Skorpan är lite bortskämd så hon brukar få ha hela stallet som sin privata lösdrift- Så länge hon låter bli att öppna dörren

     

Ebba på jakt



Massor med hästmys   



     

Körtur med Stråla och Skorpan bakom



Frostig ponny






och när jag kommer in så har myskatten tagit min mysplats i soffan

3 kommentarer
Johanna

Härliga bilder.

Marie

TAck:) Haha ja ibland vet jag inte om man ska skratta eller ge han stryk;)



Härliga bilder på en massa gosiga hästar och vi hade en katt som gjorde likadant, han flyttade sig inte ens när jag kom och red utan kunde slänga sig ner framför hovarna, bara för hästarna att väja för Harry flyttade sig inte;)

Lena

Vilka härliga bilder o vilken rolig katt! Min gamla stallkisse "Spielberg" har fått flytta till "katthimlen", inte den "riktiga", bara till min svärmor där man får räkor o köttfärs o egen kudde i soffan + att det är MINST 25 grader varmt!