Svalt.

Det är nästan lite väl kyligt nu när termometern visar på -27. Å jag brukar ha några grader varmare än resten av byn. Men ack så vackert det är när solen är framme under dagarna. Igår packade jag på mig kläder och filtar till jag var totalt orörlig och for ut och körde en långtur, trots allt så blev jag lite kall om tummar och tår på slutet. Idag blev det en ridtur på superpigg Stråla, man får väl dock försöka ta det lite lungt så dom inte drar in för mycket kall luft men annars är det la prima liv. Ebba den lilla skruttisen vägrar ju följa med på några promenader. Hästarna tackar aldrig nej.
4 kommentarer
Johanna

Vilka vikingar vi är, idag visar termometern dock -31 så jag tror bara det blir en kort hästpromenad :P

Johanna

Du jag vet faktiskt inte...den står bredvid Aquila iallafall....

Linn

Jätte fin blogg!

Isacs Mamma

Jag Önskar dig en Trevlig och Mysig Fredag!