Väder tjat

My lord vad dom ändrar sig hela tiden om vädret. Kollar mest på YR, kollar man fler sidor så blir det bara ännu snurrigare för alla säjer olika.
När jag kollade igår skulle det vara kallt och klart tills på fredag, nu säjer dom att det ska snöa hela veckan. Då lär jag jag ju få som jag vill och lite till =P
Igår kväll när jag gick till stallet var det -20 och Ebba totalvägrade att följa med.
Då tänkte jag att när kylan lägger sig så lär det bli snöstorm. Så få se då. Än verkar vet vara lika kallt dock.
 
Jag tänkte ta en inne dag idag och städa och diska. Kanske tar med Leffe på en promenad ikväll. Det går ju ändå inte att rida eller köra ordentligt.
Tog en kort prom med Leff och Mays igårkväll.
Sen har jag en tanke om att ta Mayan till ridhuset imorgon, om det inte är snöstorm.
1 kommentar
Johanna

Jag har slutat tittat på väderprognoser!
40% chans att de har rätt har jag läst någonstans...så enda sättet att veta är att ta det dag för dag & sticka ut näsan genom dörren...