Mera bilder utan fokus

Mayan var också väldigt intresserad av spegelhästen igår
Hon snackade med den så fort hon fick syn på den ibörjan, och när hon fick gå fram och "hälsa" blev hon riktigt upprörd ibörjan tills hon liksom bara blev besviken och gav upp.
Kylig kuse den där spegelhästen.
Jag fick nån ide att frisera henne innan vi åkte iväg och klippte för mycket längs fram så det står upp, plus att allt annat blev galet ojämt. Stackars fröken, åka bort och se ut så där i frisyren
Edwin och hans pappa fick sig också en liten ridtur på snälla tant Mayan
Även om bilderna blir dåliga så är det roligt att ha lite ridbilder.
Gud vad jag stör mig på mina händer! Det är liksom kärring med handväska stuk på dom.
Nyttigt med bilder, räta till.
Om en vecka kommer Eva Sundberg upp för lektion. Det behövs verkligen.
Trött tjej
Tjock matte
7 kilo till är borta dock, det går sakta men det går neråt, då var det bara 20 till.
 
Stråla har gjort illa sig så hon får vila. Hon hade en rejäl svullnad mitt på högerbak med en ganska lång reva. Antingen har hon fått sig en känga av Leffe medan vi var borta eller så har hon lyckats fasta i nånting.
Tvättade och kylde ordetligt, sen fick hon vara inne ett tag och hon la sig och sov.
Idag hade svullnaden runnit neråt, var mjukare och inte öm (hon ömmade lite igår då var det antagligen ganska nytt) Kylt vidare så är det bara hoppas det blir bra.
Bara svullen på utsidan av benet, insidan är helt torr och fin.
 
Idag har jag bara promat Leffe och Mayan. Så jävla risig i kroppen, nacken har krampat ihop totalt. Kylan gör inte gott för kroppen och egentligen så borde jag börja gå till sjukgymnasten igen. Har slarvat nu när jag mått bättre.
Tack och lov fick jag tid för massage imorgon. Halleluja. Men då måste jag hämta hö på lörag... Nåja.
Nu ska jag hoppa in i bastun och värma upp min onda kropp innan det är dags å gå till hästarna igen.
 
Tjipp!
1 kommentar
Johanna

Haha jag har samma problem med mina händer, tant med handväska! Som att man inte har nån styrsel i handlederna!!!