Bakslag

Zznark. Det blev lite för mycket igår så idag känner jag mig överkörd. Var igång från kl 8 till kl 23 och det sista jag gjorde var en rask promenad med Mayan och Stråla och en liten ridtur med Leffe och Skorpan.
Mycket nöjd men jag förstod att denna dagen skulle bli så här.
Jag ska dock ta och köra Strålan en sväng på ett tag, just före det är dags att ge kvällsmaten.
 
Igår ringde dom från jobbet och jag fick mig några pass. Underbart!!
Fast såklart var ju det ena på lördag då Ida fyller 30. Typiskt!! Jag hinner vara med en stund men det hade varit roligt att få en hel kväll ute, det händer ju aldrig annars.
Oh well...
1 kommentar
Erika

Det tar rejält på krafterna o hålla igång i så många timmar.

Svar: Ja det gör verkligen det. Speciellt när kroppen inte är som den borde ens en vanlig dag =)
Stjärnstrålar