På stan

Blev väckt av en Ida imorse och så blev det ett spontanbesök på stan. 3 dagar Ida den här veckan, det är ju inte klokt!  
Jag lyckades fynda mig ett par jeans som jag kom i utan att se ut som en stoppad korv och det var dessutom 100 kr rabatt. Tjohej!!
Det känns lite dumt att köpa kläder egentligen eftersom jag hade tänkt gå ner minst 10 kg till och helst 20. Men å andra sidan så kan jag ju inte gå naken heller bara för att jag vart tjock.
Och så köpte jag ett nattlinne med en basset på, fast jag inte ens använder nattlinne men den var så söööt.
Träffa på Markus på stan också. Ovanligt att träffa på honom i lule =)
 
Ridit Mayan idag också, 40 minuter promenad och 40 minuter ridning. Hon är inte så himla lätt tanta, hon är så jäkla känslig och så mitt i allt så spänner hon sig och blir struttig och så hoppar hon lite åt höger och lite åt vänster. Bra träning för matte dock. Roligt var det iaf.
 
0 kommentarer