Glad påsk

Hmm, visst är det lite surt att vara otacksam mot det underbara vädret vi har, så det tänker jag inte vara, däremot så önskar jag mig bättre ridunderlag för som det r nu så är det mest skit.
Den enda fördelen är att vi faktiskt tog oss in till byn via ett skoterspår så det var ju skitkul men men ridbanan var ett komplett helvete. Om man önskar sin häst halt så kanske man kunde rida där... Suck, nåja, då vet jag det, då slipper jag längta dit ialla fall. Jag önskar att jag hade råd att åka till ridhuset.
Annars är alla vägar, hårda och knöliga och bitvis täckt med svartis. Så man får rida lite fram å tillbaka på det få stumpar som finns att tillgå. Lite kul att komma "på andra sidan" iaf och gå efter dom vägarna.
Ne, lite regn hade inte varit helt fel, men om jag önskar regn så slutar det väl aldrig när det väl kommer... Hm... Okej, sol och 10 grader varmt dygnet runt så alla fina skogsstigar tinar fram. Mhm, det tar vi.

Önskar er toppen fortsättning på påsken gott folk!
4 kommentarer
Johanna

Det är verkligen sämst ridunderlag! Glad påsk

Marie

Ajdå, vi har toppenföre! Är man ute på morgonen så är skoterlederna på sjön helt perfekta att rida på, vägarna har tinat fram och är sådär skönt svampiga och härliga:) Men det beror kanske på hur öppet det är runt vägarna om solen nått frm kanske...

Johanna

Ett lamm eller får kan du köpa för några ynka hundralappar :)

Johanna

På blocket såldes de från mellan 400-1500:-/styck såg jag.