Groda

Gott om grodor i år, dom är väl dom enda som inte är dödligt less på det eländiga regnet.. Tog ut mina kusar på en promenad nyligt men detvar inge roligt. Försöker hålla in något på maten men då blir dom så jäkla fixerade vid mat å bara spattar runt och sliter i matte. Suck. Jag hatar när dom sliter i mina onda armar. Å så började det såklart ösregna mitt i. Bah! Nåväl bättre lycka imorgon. Aah det kom just en spindel å kröp här i soffan, rakt mot mig. Tur den var trött å långsam, annars hade jag nog hoppat över bordet. Jikes!
3 kommentarer
Lena

Håller helt med dig, matfixerade hästar är inte kul...har faktiskt börjat tömköra Z på hundpromenaderna ist. för att gå o leda honom, mycket lydigare, han tar uppgiften på fullaste allvar! Vad är det förresten med gräset i höst?? Jag riktigt SER hur B blir fetare o fetare för varje dag, trots att han har "betesreducerare" på!!??



Kommer du förresten ihåg spindeln i din bil för några år sen?...läskig sak...

johanna

Det är sjukt mycket grodor i år...

Linda

Lena: Mina har slut gräs som tur är för Stråla är så fet så jag knappt fick på henne selen idag...

Dom behöver verkligen gå ner lite i vikt men det är ju sååå jobbigt.

Jodu den spindeln glömmer jag ALDRIG. Det var det vidrigaste.