Ljus i mörkret

Ett ljus i höstmörkret är att jag änligen har fått just ljus i mörkret. Har fått mig en brolampa. Tjoho!! Oh joy.
Kan ju också vara bra med tanke på senaste tidens många inbrott. Inte för att jag tror att jag äger nånting som någon vill ha...
Fina Leif bjuder på fina fina ridturer och ett till litet ljus i mörkret och regnet och dimman är att ridvägarna håller sig bra än.

I skogen med utiskt över sandtaget


Stråla är så jäkla läcker nu med sin mörka päls och röda man och svans


Jag och Skorpan och Ebba försöker roa oss med långa skogspromenader så fort vi hinner ut i dagsljus.
På söndag är det dags att ställa om klockan och få det ännu mörkare på eftermiddagarna. Där har vi också ett plus i att jag jobbar så jag får sova en timma längre. Men det väger inte upp.

Dags att stoppa på vinterdäcken på bilen och sen motionera djuren.
2 kommentarer
Gulledig

oj oj, jag vill också ha ett sandtag att rida i =) Du har rätt stråla ser jättefin ut med sina röda toppar...

Johanna

Ja det enda positiva med hösten är att vägarna håller sig mjuka...men vissa tenderar dock att bli hala :/