Tv junkie

Knasväder. Nästan 10 grader varmt mitt i november, det är ju sjukt. Nu har det dock krypit under nollan igen.
Leffe och Stråla fick agera ridskolehästar häromdan och mina fina hjärtan uppförde sig såklart exemplariskt. Tror Stråla tyckte det var mysigt med all extra uppmärksamhet och tog jobbet att bära runt på en liten på största allvar.
Har i alla fall ridit Leffe lite ordeltigera idag för första gången på ett tag på grund av underlaget. Stråla red jag barbacka på ängen en kvart en dag i veckan annar har det inte blivit så mycket.

Ikväll börjar nya Vampire diarys. Oj, snart ju. Jag kommer definitvt att sitta bänkad.
Har nyss sett klart 3:e säsongen av True blood och den serien är verkligen skitbra. Älskar Lafayatte, speciellt i den här, 3:e säsongen. Aaww.



Jag älskar att förlora mig i en bra serie. Eller att bara dumglo på en halvbra.
Hem och bänka sig i soffan då.
Måste glo lite på Idol också, Moa och Amanda F är något alldelens extra.

6 kommentarer
Gulledig

Värst är ju när underlaget i hagarna är frusen lera... och så blir det mycket ljusare när snön kommit annars tycker jag att det är rätt skönt att det inte är så kallt.

Anonym

Jag har haft lyxen och haft mina i sommarhagen ända tills idag. just för att vinterhagen har varit ett rent helvete med stora djupa traktorspår i leran. Men idag ledsnade jag på att ponnyn rymde

Johanna

Åh nya Vampire Diaries, det missade jag! :(

Och True Blood har jag redan sett alla säsonger av :/ sjukt bra.

Tiger vid Ishavets Port

Nörda!! :D Åh ännu har du den hittills bästa säsongen av True Blood framför dig!! :D

Vampire D ser jag inte, hört att den blivit bättre. Jag gav upp efter 6 eppies i första säsongen. :/

Jag är ledsen att jag inte kan se Idol i år. Jag är blockad från streamen - jag bor i fel land! Bonde.. slutade funka i veckan pga samma anledning. Helvete! :(

Marie

True blood äger:)

Anonym

Kära M :) Ja Vamp D var väldigt teenie i början men det blir bättre, aldrig i klass med True Blood förstås men Damon gör det gode nära ändå :P

Ah, så surt. Jag missa näst sista bonde pga strul med boxen. Mutter, det var ju en massa pussande i det programet.