11.11.11

Nej nej. Det är inte alls så att jag börjar vilja ha en egen unge, tvärt om blir jag snarare ännu mer säker på att jag INTE vill.
Det är helt lagom att ha en i sin närhet som man kan låna lite.

Var och hälsade på lilla Edwin igår och han var ännu sötare live och inte läskig alls. Bara lite då han började gråta när jag höll i honom. Hur gör man liksom? Men vi överlevde.
Edwins mamma och pappa såg väldigt trötta ut men glada som sjutton. Nice.
För mig blev det en liten kick och jag var pigg när jag kom hem runt halv elva. En dos bäbis mot tröttheten.. Jodå värre medicin finns det ju.
Skönt att det är lite kallare nu, mycket vackert med frost, sol och fullmåne på nätterna.
När jag kom hem igår kväll trodde jag först att jag hade hästarna på rymmen för jag såg 3 siluetter nere på ängen i månskenet. Men se, det var 3 älgar.
1 kommentar
Gulledig

Men så kände jag med förut.. plötsligt så kändes det helt tvärt om, utan förvarning liksom. Livet blir ännu rikare när man har barn =)