Jag har bestämt mig

Jag har tagit ett beslut som känns väldigt bra. Så får vi sen se om det blir så men än så länge känns det bra bara att ha tagit beslutet, jag är så bra på att vela och en förändring av detta slag är vad jag behöver.

Jag köpte en ny kamera sladd igår men tro inte fan att jag köpte fel jäkla sladd. Bah!!
Undrar dessutom om jag får lämna tillbaka/byta den, då jag fick massakera hela förpackningen för att få ut sladden...


Var med Ida och shoppade igår, nå jag shoppade inte så mycket men ett nytt träns till Stråla blev det med ett födelsedagsbidrag av Ida. Tack tack.
Ska prova det idag tänkte jag, bettlöst ofc.



Och förresten. Hur kul var inte det här:
http://www.blocket.se/lulea/2___3_medryttare_33584030.htm?ca=1_9&w=1

Eller är det bara jag som har mesig humor.
4 kommentarer
Ida

Nu blir jag nyfiken. Vad är det för beslut?? =)

Paula

Ha ha undrar om Eva skrev så medvetet eller om det är extremt stavfel. Freudiansk felskrivning kanske ;)

Linda

D och S är ju precis brevid varann så säkert är det ett stavfel.

jag kan inte tänka mig varför man skulle vilja ha en mesryttare :P

Tiger vid ishavets port

Så bra att din mamma fått komma hem, att ridningen gtå framåt och att du tagit beslut. Ofta saker bara fortsätter år efter år för att det är bekant och tja. Själen kräver utveckling, mer, nytt! Att ta obekväma beslut kan vara det bästa du gjort i efterhand. Hellre en rörelse framåt än stiltje. Utan att veta vad det nu handlar om men kanske för att jag själv är i den fasen. Kram på dig