Oschysst

Tja, igår blev det hagbygge vilket gjorde mig på grymt dåligt humör och trött som satan. Varför ska det alltid trassla i tråden? Å så fick jag inte vara ifred från jobbet på min lediga dag vilket också gjorde mig lite pissed.
Så det blev då inget motionerande av häst igår, idag ska jag dock ta en ridtur på min flodhäst.
Däremot blev det shopping och fynd på Cargo hästsport som hade 50% rabatt på det mesta, 40% på resten.
Nu när jobbet är i full gång igen så går dagarna och veckorna ännu fortare.

Flodhästen


Jag har aldrig påstått att jag har smala och vältrimmade hästar men en del bilder är fakiskt lite oschyssta.

Maysan går med ponnysarna i hagen och är nöjd och glad, jag tycker även att hon ser ut att må riktigt bra.

3 kommentarer
johanna

Skönt att hon mår bättre!

Paula

Cargo hästsport, vad är det för affär hm..

Linda

Cargo är en liten gårdsbutik i smedsbyn