Nice day

Har varit och häslat på Markus i öjebyn idag, gått på marknad och shoppat strumpor, saft och bröd. Ebba fick en friare i form av en liten chihuahua hos Markus (satans kamerasladd var är du!?) och väldigt många komentarer och en hel del kel på marknaden. 
Sen tog vi ett härligt dopp i hamnviken, regnet gjorde bara att det var väldigt lite folk= skönt.
Superhärligt i vattnet. Sen badade vi Ebba i älven å så var jag tvyngen att åka hem.
Lämnade min Hector sadel till en intressent på hemvägen, tyvärr så är den till salu nu, ingen idé att hålla på den bara för att jag tycker om den när ingen häst kan ha den.
Nu ska jag ut och köra Stråla, eller rida kanske...
3 kommentarer
Ida

Du kan ju prova städa så kanske den dyker upp! hoho ;) Låter som en grejjt dag!

Anonym

Pilutta dig! Jag har faktiskt provat det. En gång

Ida

hahahaha ;P