Finbesök

Idag har jag varit så satans risig, ända tills jag fick klättra upp på min häst. Bästa medicinen.
Vi red en lite längre tur idag och tog våran första uppsuttna galopp. Tjoho!! Duktig tös! Varmt och svettigt var det men så roligt och mysigt. Bacon är jättekär i sin syster och hon går helst nära nära.

På fredag får vi finbesök här i hästhagarna. Då kommer Idas Aniara och lilla fölet Alva hit och ska gå på bete med Stråla och Leffe. Så mysigt.

Imorgon blir det till att ringa veterinären igen, tror jag vill att dom kommer ut och tittar på Mayan igen, jag vet inte riktigt vad jag tycker och imorgon är sista dagen på medicinen. Jag skulle vilja veta säkert vad det är. Kanske vore lika att åka in till ATG eller nått.... Hum.
1 kommentar
Johanna

Vad mysigt att få Aniara med bebis på sommarcamp :)