Pilates

Så roligt, nu ska jag bli stödhem åt en stackars hemlös kisse =) Ska ta hem honom på fredag.

Jag trivs lika bra här den här gången som jag gjorde förra gången. Idag har vi tränat Pilates och satan i gatan så jobbigt det var. Där märker man verkligen att de rätta musklerna inte har jobbat.
Efteråt kände jag mig riktigt pigg och mjuk i kroppen.
Pilates ska jag absolut fortsätta med hemma också. på ena eller andra sättet.
Annars är det intensiva och utröttande dagar, men roligt och intressant och mysig grupp.

Men det är lite synd om mig, jag håller på att bli rejält förkyld. Inte har jag tid att vara sjuk nu heller. Mutter.
2 kommentarer
DunderÅjag

Så roligt att du trivs! jag ska fortsätta med både antigympa och kundaliniyoga om jag bara har möjlighet! Det är oxå skitbra! Vad e det för en kissekatt då?

Linda

Antigympa?



Det är en liten kastrerad hankatt som varit ute och mått dåigt. Orange och långhårigmen rakad just nu.

Ska bli spännande.