Nytt år

Fan vilken kväll jag hade igår, söp och smällde smällare, hånglade, slogs, spydde i ett hörn och slocknade på toan.

Eller så inte...
Ne, promenad, Film (The Bounty hunter) pärondryck av cider karaktär och skärrade hästar. Mayan och Leffe var så förvirrade redan kl 20 då jag tog in dom att dom sprang några varv efter vägen innan dom kom in istallet. Senare på natten var Mayan svettig och sökte tröst hos matte på en gång, Leffe var orolig och okontaktbar. Fast jag hade lämnat lyset och radion på plus att fönstren är så full i is att det inte går att se ut genom dom... 
Stråla min Stråla, hon brydde sig inte för fem öre hon. 
Det smälldes så jävla mycket igår. Aldrig varit med om liknande i byn. Idioter... Ge pengarna till mig istället så kan jag skjutsa er in tills stan så får ni se bättre fyrverkerier. Pfft.
Ebba var bara lite orolig och sökte också tröst och trygghet hos matte.

Jag längtar tills på måndag, då borde mina Volbeat skivor trilla ner i brevlådan.
3 skivor och 1 dvd i think it was



0 kommentarer