Jan. 18, 2011

Ah, vad typiskt, internetet funkar inte här, jag som längtat hela helgen. Men som tur är har min kära granne en dator som jag får låna en stund.
Jag trivs verkligen så  bra med min grupp, det är ett gäng galet olika människor men så fina allihop. Synd att min närmsta granne och badvän bor i älvsbyn, det är en person som jag väldigt gärna skulle umgås med i framtiden också.
Det känns jätte trist att det här snart är klart och att vi antagligen inte kommer ses igen i allihop, åtminstone inte på det här viset.


Har äntligen blivit av med förkylningen i alla fall, helgen gick åt till att SOVA men det gjorde nog susen.
Katten var ändå en ganska modig kille tycker jag nog, trots att han är väldigt blyg så tassar han runt i huset och undersöker, bara han inte ser att man tittar på honom. Men jag tror att han kommer att slappna av ganska snart ändå.



0 kommentarer