Attans

Typiskt, fick inte tag på halm idag. Hade verkligen behövts när jag ska vara borta nu. Hämtade massor med hö och spån igår iaf.
Tömkörde Stråla igår. Duktig tjej.
Jag funderade här tidigare på att planera in en vila åt henne, dom behöver ju det unghästarna, men det behövdes inte, det blev som automatiskt nu när det har varit så satans kallt och jag är borta en del. Så hon har bara fått ta det lungt och kravlöst nu ett tag. Testade då att tömköra igår och allt funka som det skulle. Pärlan.
Tycker att hon har mognat till lite. Är väldigt lugn och framförallt GO i stallet nu. Väldigt kramig tös.

Tråkig dag med snö oväder idag och inget på tv.

Igår blev det en liten shopping runda, fick mig en locktång som jag har velat ha och en MP3. Då ska jag bara lista ut hur jag får nån musik på den också. Ho hum.
2 kommentarer
Paula

Vet du om bönderna i Ängesbyn har kvar halm? Öppnade en ny boll idag men kommer behöva köpa om ca tre veckor :P.

Linda

Nä jag vet tyvärr inte.