Tösen

Jag tycker att Stråla har mognat väldigt mycket nu senaste tiden. Min goa fina tös.
När hovslagaren är är hon dock lite besvärlig, dels blir det en del missar i komunikatioen då hovis smackar då hon ska lyfta fötterna men för Stråla betyer smackningar fram och "lyft" betyder lyft på fötterna.
Så hovlagaren frågade tveksamt, Står hon verkligen still är du spänner för. Heh.
Om hon gör ja, hon står där hon blir ställd och står tills hon får klartecken att gå.
Var ut och körde kälke igår kväll och kunde ha henne på helt långa tömmar hela vägen hem utan att hon hitta på nånting. Hjärtat.

Inte för att jag behövde nya favoriter i ätbar väg, typ det minsta jag behöver, men Hot Chicken på MAX. MUMS!! Och B&J Fairly nuts, smaskens.
Bara så gott.

Fick låna en telefon av Ida igår och det är lite knepigt innan man kommer på rikigt hur den funkar, imorse så väckte den mig tex inte, det var tur att det bara var hästarna som fick vänta lite på frukosten och inte jobbet.
1 kommentar
M:et vid Ishavets Port

Ja klart hon är en klippa, hon har ju vuxit upp hos dig! ;)



Ja attans, man hittar ju hela tiden nya favoriter och det är inte broccoli om jag säger så!



Tror jag glömt svara om hyresvärden som skottat bort allt jag skottat dit; och jag TROR han blev lite förlägen för dagen efter kom han med användarnamnet och lösenordet till deras nya snabb-internet. Jag tackar för det, hahah! ;)