Feb. 10, 2011

Jag red då min unga fröken häst igår och det gick Strålande. Hon har så jäkla lätt för att samla sig, det är jättekul.

Idag är jag så slut, det är mycket psykisk stress kring jobbet nu som gör mig så matt och har fått min magkatarr att sätta igång igen.

Sen är jag grymt less på vintern nu. Less som fan på att frysa. Idag är det nästan 25 grader kallt... Soligt och vackert visseligen men KALLT å är det inte kallt så snöar det. Bah!!
Idag får hästarna vila fast jag hade planerat annat.

Skjutsat mamma till frissan idag och fick mig en klippning på köpet. Nu är mitt toklånga risiga hår i lite bättre skick, behövs bara lite färg också.

Herr katt har typ manic toilet disorder han låter inte fröken Aska katt gå på toa ifred och jag har hittat henne full med bajs i pälsen. Nu får dom vara åtskillda då jag inte är hemma.
Igår låg han i mitt knä när hon gick på toa och han blev som tokig när hon kraffsade i sanden. Och själv kraffsar han alltid som besatt... Flera gånger, länge och intensivt.
Dom får ha två toaletter nu också.
Suck.
Dom kommer överlag inte överrens, tråkigt är det, han är ju en sån fin katt
0 kommentarer