Fina fötter

Vilka härliga dagar det har varit, idag är det dock något svalare igen.
Massage och fix med min knasiga rygg av Kajsa i måndags.
Oro och rastlöshet i kroppen.

Varför ska jag ha så svårt att ta beslut?

På stan igår hittade jag en Slash t-shirt på eh.. Berlings (? hette det så?) Hursom så ville jag ha, såklart men 400 (!!) för en t-shirt är verkligen inte tillåtet i min budget nu. Budget och budget. Jag har inga pengar helt enkelt...

Nya hovslagaren var igår, äntligen. Känner mig nöjd, fötterna ser fina ut och han var inte så farligt dyr som Ida och Andreas skrämt mig att han skulle vara, snabb var han också. Skönt.

Liten ridtur på pigg Leffe. Ska prova sätta igång Stråla igen lite lungt. Hovis sa att hon hade lite parallellförkjutning i väfram men om överbenen berodde på det så borde dom börja ännu högre upp... han sa även att en del hästar är känsligare än andra och även han sa att det är ju ingen fara. (Kajsa däremot sa OJ det var ju inte bra =S Typ vad jag känner)
Promenerar så mycket som jag fixar.
3 kommentarer
Johanna

Vad har du för hovis?

Ida

Bra! :) inte överbenen då givetvis...

Tiger vid Ishavets Port

Men så bra! Fina fötter är bra. 400 kr på en t-shirt är för mycket.

Ta beslut är svårt, I know. Det kommer att komma till dig, bara vänta! :)



Kram