Allergi?

Åh, egentligen skulle man vara sjuk alla dar och ligga och glo på Stargate Atlantis. Kl 12 är väl en tokig tid tsk tsk, jag missar ju massor av avsnitt.

Nå  kul är det ju inte att vara sjuk direkt får la se till å vinna på lotto eller nått. Jag behöver inte vinna en massa miljoner (inte för att jag tackar nej till dom heller) en mindre summa bara så jag kan köpa alla serier jag vill se.  Mhm.

Det var en knepig förkylning jag fick så jag undrar om det inte var ett rejält allergi anfall egentligen. Jag har ju nånting som jag är allergisk mot, går och nyser och kraxar konstant, rinner och kliar i ögonen osv. Nu var det så fast upphöjt i 100 och så lugnade det ner sig så fort, en förkylning brukar ju hålla i sig längre. Väl...

Imorgon kommer Therese, det ser jag fram emot väldigt mycket. Hoppas att allt klaffar denna gången.
1 kommentar
Marie

Usch då...låte ringet vidare, hoppas huset ditt är friskt? Jag bodde i en lägenhet en gång som hade dålig inomhusluft(dolt möggel?) som gjorde mig förkyld konstant i fyra månader...

Hehe jaadu jag har inte ens läst papprena på stammen men hon kanske finns i registren på nätet? Jag är så sjukt ointresserad av trav att jag liksom inte ens kollar(alla är ju ändå släkt med alla;) Hehe nämen, är inte hemma nu men kan kika vid tillfälle, en söt liten snäcka är hon i allafall:)