Sept. 19, 2010



Jag har funderat en hel del nu på att lösenordsskydda min blogg så att inte allt jag skriver kan hamna vart som helst. Det absolut ultimata vore om man kunde välja mellan tre nivåer, en del inlägg som alla kan se, en del som bara vänner kan se och en del helt för sig själv.
Men jag vill så gärna visa mina fantastiska djur och två bloggar är inget alternativ så jag fortsätter som vanligt en stund.


Det har varit en fantastisk och hästig helg, idag har jag kört Mayan och ridit Stråla. Mina fina damer.
Jag måste ju ha gjort nånting rätt som har fått en sån fin tjej som Stråla. Mayan har jag ju fått jobba med och kämpa med i många år men med Stråla så kommer allt liksom bara gratis. Hon gör allt matte ber om och knotar aldrig. Äh! Det är bara omöjligt att beskriva henne med ord.

Suddig Maya rumpa


Nu ska jag duscha och sen packa mig iväg och rösta.
2 kommentarer
Johanna

Ja det är knepigt det där, för man lämnar ju liksom ut sig själv i bloggen....sen är det så mycket som kan misstolkas etc.



Jag vill också ha ett föl på Perle någon dag, vad underbart med en häst som man kan vara med helt från början, då måste det ju bara bli bra ;)

Marie

Härligt, var stolt över din fina tjej du:) Jag har varit in på en blogg(.se) där tjejen skrivit öppet och det inlägg hon vill behålla för familj skriver hon "detta inlägg är lösenordsskyddat) och så länkar hon till sin underblogg som är skyddad. Oki att man skapar en blogg till men det är enkelt på blogg.se, den är ju samlad på samma ställe. Då kan man skriva av sig ordentligt omman vill ibland:)