Mys mys

Idag har Stråla fått jobba lite för sitt uppehälle, drog hem hö med flakvagnen, hela 7 balar fick vi med oss, vill ju inte packa för tungt för unga damen. Väldigt pigg och duktigt tjej.
Men jag tror jag behöver en baksele, hon tycker det är obehagligt som sjutton då man stannar och hon måste bromsa vagnen med svansen. Men hon knotar i vanlig ordning ingenting och gör som hon ska. Bara hon inte får ont.

Hade en supermysig dag igår. Steg upp relativt tidigt, lång frukost och pyssel innan jag for ut med hästarna för att sen åka till jobbet och t.o.m vara tio minuter tidig (kors!). Jättemys på jobbet. När jag kom hem hade jag äntligen fått mitt paket från CDON, plockade in tacksamma hästar från regnet och efter en dusch så la jag mig och lyssnade igenom Slash soloalbum (+några Guns låtar <3). Den är grymt bra.
Somnade gott med varma Ebba och kisse under täcket.
Bara mys.

Jag går omkring och bara är allmänt glad för det mesta nu.
0 kommentarer