Hemlös

Jag har ju vetat det sen jag flyttade in och jag har misstänkt det ett tag då det försigått mystiska aktiviteter utanför mitt hus i sommar =P, men det är skittrist att få det bekräftat. Jag älskar det här huset. Det är ett litet ruckel men det är det vänligaste huset i världen, det är bara bra vibbar här inne. Jag hoppas verkligen att det inte kommer att rivas, då gråter jag nog en skvätt.
Hästarna har jag nog redan ett nytt hem åt, lösdrift och stor fin hage med träd i så dom kommer det inte gå nån nöd på. Men jag själv, det blir nog svårare. Nu är jag ju så bortsämd med att ha hästarna så nära också.
Nåväl, det är ju flera månader kvar, hinner hända mycket tills dess.

Red min lilla Stråla igår kväll, ösregn och halvmörkt. Hon hon var ganska så flamsig men jag blev inte rädd en enda gång, lite stolt över mig själv där.
Idag blev det en cykel tur med fröken och då var det kola i benen igen. Knasiga kuse.

Ida titta förbi en stund idag. Annars är det mest jobba å sova tycker jag.

Skorpan invigde sin box i natt. Det blev så jäkla bra. Glad =)
Mycket snygg bild på ponny =S
0 kommentarer