38 ungar

Idol har börjat igen och hittils har det varit några riktiga pärlor. Helst igår. Hoppas det kommer finnas nån som gör att man vill följa programmet.
Var till läkaren idag då, fick ytterligare en medicin som ska provas, jag har tappat räkningen på alla jag har provat hittils. Han har även skrivit en remiss till smärtrehab typ. Det kan bli intressant. Få se vad som sker nu då.

Trött idag och inte har solen visat sig som dom lovat, dimma hela dan.

Det var en av mina arbetskamrater som berättade igår att dom skulle ha föräldramöte på skolan för att prata om att det var för många barn i klassen. Dom var 38 stycken!!! Vilket fullständigt vansinne. Även om det är 3 lärare så är ju 38 ungar i samma rum helgalet.

Jag kommer inte in på mitt internet idag, jag som hade tänkt beställa lite saker från CDON.

Ridit Leffe med Mayan å Stråla efter. For en stig som jag inte varit på många år och som dom här kusarna aldrig varit vad jag minns. Det var spännande värre. Ha ha, knas djur.
0 kommentarer