Tillbaka på jobbet

Mjo, jag hade ju verkligen kunnat önska att jag var tillräckligt händig för att fixa en egen varmvattenbalja men hittils har det ju ändå varit så pass varmt faktiskt, ta i trä, vilket jag tycker är superbra, brukar längta efter snö men inte i år, jag är inte redo.

Mina lediga dagar blev riktigt bra (jag har börjat lära mig att sänka mina krav något), lektionen på söndag gick kanonbra, jag red barbacka så det blev premiär för att trava barbacka på Stråla och hon var lite busig vilket gjorde mig lite spänd, men jag kunde ändå slappna av relativt bra sen. Fröken var superfin och blev väldigt trött så vi red bara halva tiden.
Leffe trivs riktigt bra med Anna, det glädjer mig, annars har det varit svårt att hitta någon som han trivs med, han är lite av en enmanshäst har jag märkt och vad han verkligen inte står ut med är den klassiska ridskolestilen på ridning och blir fruktansvärt stressad av hårda händer.

Igår var Anna Semren ut och tog bort resten av Strålas enorma vargtand.

En sväng på stan å "fönstershoppa"
Sallad på dagobert med Therese, Ida och Andreas.
Rehab.
Promenad.
Kört Stråla med flakvagnen.
Ridit i solsken.
Tagit in sjöblöta hästar från ösregn och halvstorm.
Haft middagsbesök.
Osv.
1 kommentar
Johanna

Låter som full rulle.