Bole

Jag har hittat ett alternativ till thermobar som jag vill ha, från BOLE, mycket billigare och de som har den är nöjda.
Så då vet ni vad ni ska köpa i juklapp åt mig

http://www.boleproducts.com/BOLEB2C/TradePoint/B2C/UI/Catalog/ItemView.aspx?Key=1140120

Har även hittat ett nytt bett åt Skorpan som kommer att investeras så snart jag får råd.

Vaknade 4.30 i morse, låg och funderade över jobbdagen plusa tt det började krypa som fan i fötterna=galen.
Var på apoteket och dom rekomenderade magnesium och det hjälper faktiskt riktigt bra, ara jag kommer ihåg att ta dom.

Snart 3 lediga dagar med Therese på besök. Tjhohej!

3 kommentarer
Marie

Ska faktiskt också köpa ett bole, har hört att det i stort sett är lika bra som thermo men med lite trevligare prislapp;)

Paula

Har du sett denna tråden på buke? Går att bygga en egen för typ 500 spänn :)

Paula