1/10

Det blir till att ställa in mina helgplaner. Är så in i helvete risig.
Det blir liksom bara värre och värre hela tiden.
Nu ska jag åka hem och sova.
Hoppas på att kunna motionera hästar idag, igår blev det inte.
Har ju inte varit på rehab på 2-3 veckor och det är inte bra, det är så svårt att få en tid som passar då man jobbar men annars hjälper ju det att hålla eländet i schack.
Dom här veckorna har det dessutom varit mycket jobb, men jag fixade det, lite tjurig ibland =)
Sista dan som 100% idag. Tjohej!
Mitt internet funkar ju inte heller så det blir väl inget datorerande i helgen.

Ha det gott =)
1 kommentar
Mary-E vid Ishavets Port

Så tråkit att höra. :( Hoppas helgen varit bättre.



Jättefint väder här men jag är väldigt uttråkad och har lite svårt att hantera helgerna, främst söndagarna. Bleh. Bara äter, känns det som. Usch!



Kram