Lite random

Klev på något konstigt igår kväll, plockade up det och efter lite studering kunde jag konstatera att det var ett torkat mushuvud. Ja men tack för det då kisse..

Idag är vi på turné jag och Ebba, först en sväng till Paula och Andreas i melderstein, sen Ida och Andreas i siknäs. Och, jodå, jag tror att jag och Ebba måste ha en Corgi. Ebba vart störtförtjust och matte har ju alltid spanat corgi.


Ebba the devil dog får massage =)


Visst vill man bara krypa dit och kramas lite <3


Allmänt utslagna Corgisar























Lite random bilder lite på snisken. Tjohej.
Imorgon är det dags att ringa läkaren för det här blir ju inget bättre.

2 kommentarer
Mary-E way up north

wow, vilka fina bilder!



Ja, nästan så att det är en corgi som gäller nästa gång, vilka guldklimpar! :D Borde passa dig och fina Ebba bra med. Skaffa en! Färg då?

B Merle är ju en läcker färg, men jag tycker om alla varianter.



Hoppas det nu kommer en bättre period vad det gäller hälsan. Tänker på dig. Kram.

Johanna

Ja Petter framstod verkligen som en underbar människa, man blev berörd av honom.