Yum

Jag har förresten blivit utmanad av Walkyria har jag sett, jag har inte struntat i det jag bara funderar lite.

Tack och lov att Emanuel fick komma tillbaka till PH, den enda vettiga människan där.

Jag har märkt att internet beroeende jag inte alls saknar internet. Konstigt. Det enda jag saknar är YOUTUBE faktiskt, bloggarna jag läser är ändå så dåliga på att uppdatera (hrm hrm...) och facebook kan jag kolla via mobilen.

Aj aj, nu ringde chefen just och undrade om jag kunde jobba extra i morgon... Jag önskar att jag kunde. Hade det varit en kortare dag kanske..
Ja ja. Nu ska jag snart på rehab en sväng sen hem till soffan och hästar.
Stråla är ju helprillig att ha som handhäst nu hon är mest i luften, och så det där knarrandet och pipandet. Suck. Lösdrift och stor hage tack.
Måste köpa pepparkakor, har redan proppat i mig en hel burk på några dar bara. Pepparkakor och mjölk. Yum.
2 kommentarer
DunderÅjag

Oops, jag måste nog skärpa mig på uppdateringen jag med då... Har du förrexten flyttat nu?

Anonym

Nej då jag har inte flyttat ännu, det blir till 1:a maj