Joo jag ska ha ost

Jag känner verkligen att det var rätt beslut at tacka nej till extra jobbet.

Igår var jag ute i snålblåsten och brände på med tre lurviga lokomotiv. Dom fick trava på lite som dom ville i början så det gick undan. Pigga som attan! Undrar jag om det är mer energi i höet i år, så här tokpigga bukar dom inte vara. Inte vad jag vill minnas i alla fall men jag kanske har förträngt det.
Skönt för min del också med mycket trav så man håller sig varm, 15 minus och blåst är inte mysigt.
Leffe är så söt när han sätter igång och bockar, det är bara som en övervuxen gunghäst ingen fara liksom. Bubben min.

På kvällen mat och film med en vän.

Idag, barnkalas, tårta och livat i luckan. Jag lyckades dock komma ganska bra, då de flesta for hem så det blev lungt och stilla.
Ikväll måste jag hämta hö och så måste ju stakarna up i fönstren idag eller imorgon, det är ju första advent i morgon.

Nu är det mat!! Vilket lyx.
1 kommentar
Marie

Haha jag minns en pålle som också bockade så, totalt odramatiskt fastän han kunde hålla på ett bra tag:)