Maj 25, 2010

Har inte suttit vid datorn nästan nå, jag har haft sån tur att Therese kom hit och hängde med mig. Mycket bra botemedel mot tristessen.
Vi har surrat en massa, glott på film, ätit en massa snask, myst både inne och ute, jagat förrymda hästar och iaf jag har sovit som en liten grisekno.
Idag har även Kajsa varit och fipplat med mig igen så nu kanske det ska bli någorlunda ordning på mig igen. =)

Förutom det så håller jag på att frysa ihjäl, jag förstod att det skulle bli så när den där tokvärmen försvann.
2 kommentarer
Johanna

Aldrig fel med sällskap!

Johanna

Jag ska köpa honom snarast, hovslagaren kommer för att slå på sulor eftersom han ömmat sedan skoningen, är inte det problemet så måste han ju kollas av veterinären. Men han busar då som en galning i hagen!! Jag kommer att försöka hitta bete åt honom i sommar, gärna runt Bensbyn alternativt nån annanstans. Sen i höst kommer han nog få stå hos gamla ägaren eftersom hon har lösdrift och lösdrift är svårt att hitta :( Och jag tror inte han mår bra av att stallas upp eftersom han är krubbitare, lättstressad & har gått på lösdrift senaste 2 åren.