Hopp i galopp

Ebba bjöd in en ny vän på besök. Lilla Loppan =)

Där ser man även min lilla data hörna. Man måste packa in sig i filtar för att ha det gött. Jag måste sitta i köket för det är bara här det finns någorlunda mottagning.
Katten är knastokig. Vårkänslor kanske?
Jag känner mig förkyld, kan ha att göra med att jag sov med fönstret öppet i natt och höll på att frysa ihjäl. Kan ha med det att göra.
Men jag har i alla fall varit ut och ridit med flickorna från stan. Natta fick galoppera för första gången på Mayan, det var visst så spännande så hon var tvungen att låta "iiiiiii" några gånger. Ha ha.
Leffe kändes jättefräch och fin och han fick en kanon galopp, kort och samlad. Förstår ni så underbart det är?
Jag blir lycklig i hela kroppen. Skorpan och de andra i gänget möttes av två fånflinande flickor på tillbakavägen.

0 kommentarer