Great day

Började med en lång härlig sovmorgon, lång frunch och sen rehab där jag var ensam i bassängen vilket är bäst.
Sen var jag så full i energi så det blev en lång härlig ridtur med Mayan när jag kom hem. Tränade på övergångar, halter, skitfin tjej, mycket galopp då Mayan även passade på att busa lite.
Sen tog jag ut Stråla och red henne också lite, några minuter bara runt gården och efter vägen en liten bit. Hon var lite tveksam att gå bort från gården men det gick så fint så.
Fjärde gången jag sitter på henne, andra gången jag "rider", och den här gången hade jag faktiskt sadel och träns också, inte grimma och barbacka. Ha ha.

Så jäkla nöjd med den här dan.
Nu har jag diskat och lagat mat så snart blir det till att avsluta i tv-soffan.
Mys.
3 kommentarer
Johanna

Låter som en bra dag.

Dunder&Jag

Låter ju kanon! fast att du orkar fara ut efter dagens rehab?!

Linda

Ja jag trodde inte det för då brukar jag bara vilja sova men den här gången blev det energi istället =)