Pics från sthlm

Några bilder som jag har tagit och gillar.
Blir tyvärr lite pluttiga här och inte bästa kameran men.

Inte lätt att sikta riktigt rätt


Tom kastar vatten på publiken





Ha ha, vad is Bill doing?


Förstår inte varför alla stod i mitten och trängden. Ute på vänster sida där vi stod fanns jättegott om plats.


Man anar Gusti där bakom trummorna.



Å jag vet inte om jag har tillåtelse att lägga upp dom här men jag tycker dom är okej.

tycker den här blev lite kul. Therese är less på att jag fotar henne då hon pratar i telefon.
Inne på Ben och Jerrys. Mumma


Trötta och slitna kl 6 på tåget mot göteborg. Dagen efter en underbar konsert och en vaknatt.


Jag suddig inne på B&J
4 kommentarer
Ida

Erkänn att båda glassarna var dina! ;P Mumma vad gött!

Anonym

Ha ha. SJÄLVKLART.

Therese

Hur vågar du lägga upp så hemska bilder på mig?? ;-)

Det är ju bara och inse att jag är så hemsk.

Det där var Lindas 3:e & 4:e glass faktiskt ;-D

Zarah

sv. Jag går helst på bio tillsammans med någon, då jag har ett enormt behov av att diskutera filmen efteråt haha. Men det var helt okej att gå själv också :)



Fina bilder!