Pic spam

Meeera bilder.
I min iver att få plats med foton på hästarna har jag av misstag raderat några konsertfilmer. Ångest.



Mayan svettig, fin bakgrund med en skithög och en täckeshög. Det är så bra ordning på mig. Eh..




För att skryta lite om mina fina kusar så står dom lösa en del. Speciellt Leffe. Han står där man ställt honom.
Det är skönt när man ska ut med alla fyra då det är lite trixigt att ta sig ut genom stalldörren då tar man bara ut hästarna och ställer dom på gården och så går man tillbaka och stänger dörren eller hämtar nånting annat. Prima.

(Bröstan är lite liten för bamsemannen)


Kossorna här på gården kikar på oss.


Rosa sötisarna.



Blev ingen tripp till Stråla idag heller. Trist. Inte heller lyckas jag få tag på någon massör.
Men jag lyckades hitta en liten väg jag kan köra Stråla när hon kommer hem igen. Om snön ligger kvar.
Om jag hade haft pengar hade jag åkt in till stan och hyrt film och köpt pizza.
Hmmm. Kanske kan skrapa ihop nått. Det är ju så trist att inte ha nått att göra.
3 kommentarer
Zarah

Även om inte bilderna är superbra så är det något man ska vara rädd om :) Mina bilder är heller inte super.

Ja, jag gillar också den på Tom! Dessutom ser det ut som han kollar in i kameran. Eller man kan låtsas det iaf ;)

Johanna

Vilket sött ekipage längst ner :)

Dunder&Jag

Jag skulle vilja ha ett superminne själv så att även om bilderna försvann hade jag kvar den klart och tydligt i minnet! Men tyvärr...