Mars 16, 2010

Lyckades missa min rehab tid igår. Jag som sett fram emot det och behöver det. I need it.
Tittade på en gammal lapp där det stod 16:e så jag trodde det var idag fast det var 16 februari inte mars. Suck. Jag som till och med ställde in trippen till Stråla pga av det.

På tur med hästarna idag och Skorpan var som vanligt galet pigg så jag släppte lös henne så hon fick rusa av sig lite men då mötte vi såklart 2 andra hästar, det är i alla fall första gången med Skorpan lös. Det gick bra hon luffsa fram till dom, dom ignorerade henne och vi fortsatte. Skönt det i alla fall, hade kunnat bli pinsamt.

En gång när jag var ute och körde Skorpan mötte vi en häst som blev så rädd för henne så den försvann i en 180 graders vändning och fullt sken iväg.
Det är många hästar som tycker hon är lite skum men det var det värsta.
3 kommentarer
Paula

Ha ha, vad var det för nervsvag häst? Halvblod :D.

Johanna

Hur klarar du av att ha henne lös? Följer hon bara efter dig och du rider en annan häst?

Therese

Hon är ju bara för härlig Skorpan.